Een Romeinse dame in het museum

Een heuse Romeinse dame op uw event,  in het museum of in de klas? Dat kan!

Fortvnata neemt de deelnemers gedurende een uurtje mee op reis door het dagelijkse leven in de Romeinse tijd.  Op een interactieve manier komen jong en oud alles te weten over een bepaald thema.  Gebruik makend van replica's van gebruiksvoorwerpen en een uitgebreide wetenschappelijke kennis van de Romeinse oudheid komt het verleden weer tot leven! Waar mogelijk wordt een link gelegd met objecten in het museum of vondsten uit de regio.  Daarna gaat iedereen praktisch aan de slag, want het is tenslotte een workshop!  De ervaring en/of het eventuele gemaakte product zorgen voor een blijvende herinnering aan een boeiende en leerrijke workshop.

Ontdek hiernaast wat Fortvnata per thema met de deelnemers doet en maakt!

Staat het gewenste thema er niet bij? Neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden!

Praktisch

• Workshops kunnen geboekt worden door zowel scholen, musea, verenigingen en stichtingen, bedrijven, overheidsinstellingen als particulieren.
  • Workshops dienen minimaal 2 weken van tevoren geboekt te worden in verband met aankoop van de benodigde materialen.
  • Workshops zijn geschikt voor deelnemers vanaf 8 jaar (groep 5/6).
  • Maximum aantal deelnemers per workshop: 20 personen
  • Voor grotere groepen: vraag naar de mogelijkheden!
  • Kosten: variërend van €4 - €8 per deelnemer + reiskosten á € 0,20/km
  • Stichting SPQR is BTW-plichtig!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.